måndag 25 juni 2007

Johan ber om ursäkt

Hej, jag heter Johan och har blivit fråntagen min rätt inom Berlinskämtet som avhandlats tidigare i denna blogg. Vill bara förtydliga, det var JAG som sa "är det här Östberlin?" varpå Sven svarade "Ja det är DDR".
Detta tar dock inte bort skammen av att ikväll (måndag 25/6), under grav alkoholkonsumtion, ha anklagat min medspelare i Risk (Sven & Filip) för fusk... De hade inte stulit mina kort, jag hade själv svamlat bort dem....Jag ber, på mina bara knän, ödmjukast om ursäkt! För övrigt är Sven en HORA som sviker pakter mot sina allierade.... Aina PASSA dig!




1 kommentar:

Sven sa...

Det här med Johans inblandning i berlinskämtet kan diskuteras ytterligare. Klart är att han var delaktig men jag vill minnas att jag och Aina drog det för Johan först. Jag kan ju komma ihåg fel förstås...